Wizerunek to jeden z fundamentów marketingu i tak jak dbaliśmy o niego w rzeczywistym marketingu, tak i musimy w cyfrowym, np. przy pomocy pozycjonowania. Nieważne, czy prowadzisz prywatny blog, stronę firmową czy sklep internetowy – musisz zadbać o widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania. Działania takie jak pozycjonowanie stron internetowych Gdańsk bywają skomplikowane, nawet jeśli mówimy o lokalnym pozycjonowaniu, co jednak nie oznacza, że są niemożliwe do realizacji. Lokalne pozycjonowanie stron internetowych Gdańsk wiąże się z wkroczeniem w przestrzeń silnej konkurencji, dlatego wsparcie agencji SEO byłoby jak najbardziej wskazane. Na wyciągnięcie ręki masz dostęp do wielu agencji, które z chęcią udzielą ci wsparcia, z takiej pomocy zbrodnia nie skorzystać!
Backlinki, czyli jak zaznaczać swoje miejsce w sieci?
Dziś dowiesz się, czym jest SEO off-site, czyli poza strukturą witryny internetowej. Jedną z najważniejszych strategii jest w tym temacie pozyskiwanie linków przychodzących, a więc takich, które znajdują się na innych witrynach, ale prowadzą właśnie do naszej. Im więcej linków przychodzących z autorytatywnych źródeł, tym wyższa pozycja rankingowa.
Czym charakteryzuje się wartościowy link przychodzący?
- dopasowaniem tematycznym,
- wysoką pozycją domeny,
- naturalnością,
- widoczną lokalizacją w treści,
- atrybutem o mocy SEO.
Atrybuty linków
Pozycjonowanie stron internetowych Gdańsk, wymaga troski o jak najlepsze linkowanie do naszej witryny, a więc trochę o linkach. Możemy wyróżnić cztery najważniejsze atrybuty linków. Pierwszy to dofollow, czyli atrybut przekazujący najwięcej mocy SEO, który sugeruje, że dana strona jest warta odwiedzenia. Drugi rodzaj to nofollow, atrybut sugerujący wyszukiwarce, aby nie brał danego linku pod uwagę w trakcie oceny. Pozwalają one na utrzymanie równowagi. Trzeci rodzaj to uzyskane płatnymi metodami linki sponsorowane. Ostatnim zaś jest UGC, czyli atrybut wytworzony przez użytkowników sieci w trakcie udostępniania danej strony.
Jak możesz się domyślić, najlepsze będą dla Ciebie linki z atrybutem dofollow, pozwalają one na osiągnięcie wysokiego poziomu link juice, a więc mocy SEO, którą przekazuje nam popularna witryna, pozwalając, aby nasza stała się bardziej wartościowa.
Metody pozyskiwania linków przychodzących
Gdy rozchodzi się o pozycjonowanie stron internetowych Gdańsk trzeba zwrócić uwagę na to, skąd pochodzą linki przychodzące. Wybierając dane miejsce, musimy skupić się na wyżej opisanych czynnikach. W takim razie jakie miejsca będą najlepsze na ich pozyskiwanie?
- media społecznościowe,
- wpisy gościnne na blogach (guest blogging),
- artykuły sponsorowane,
- fora internetowe,
- ogłoszenia,
- wirtualna wizytówka Google My Business.
Podsumowanie
Bez link-buildingu e-commerce stanęłoby na głowie. Niemal wszystkie strony bazują na licznych, wartościowych odsyłaczach, które pozytywnie wpływają na ich konwersję. Nie ważne jak i gdzie planujesz się pozycjonować, powinieneś mieć na uwadze powyższe, opisane działanie, stanowiące filar marketingowo-promocyjny w przestrzeni internetowej. Budowanie “mostów” z innymi witrynami pozwoli większej liczbie odbiorców dotrzeć do twoich treści i o tym musisz pamiętać. Najlepszej pomocy w tym zakresie udzieli Ci agencja SEO, dlatego nie zwlekaj i zamów audyt jeszcze dziś!